Argh!

2009-09-29 @ 22:10:42
Den här dagen har varit grymt lång, stressig, påfrestande och faktiskt riktigt rolig. Sen kom jag hem. Som vanligt ser mitt hem ut som skit, det ligger saker överallt och hela köket är fullt av disk. Min käre sambo sitter på arslet och spelar tv-spel. Jag hade tidigare bett honom att gör sig iordning så vi kunde åka och simma direkt när jag kom hem. Men han hade inte gjort det. Sen har det bara blivit värre och värre. Minsta lilla grej har gått mig på nerverna och jag vill bara skrika på allt han gör. Och  mitt upp allt detta skit humör så har jag fått en j*vla parkeringsbot på 300 pix. Det finns inga lediga parkeringsplatser där jag bor för att tanterna inte vill ha bilar utanför fönstrena (detta är inget skämt utan dom hyr flera för att det ska var tomt.) så man parkerar på andra sidan gatan (där man förövrigt får parkera). Vanligen kan bilen stå still i flera veckor utan att något händer men inte den här gången. Den här gången hade jag tydligen stått för länge trots att jag använde bilen nyligen. Trött är det minsta man blir.

Jag ska i alla fall gå och lägga mmig nu. Jag orkar inte försova mig imorgon igen. Ska se sista minuterna på roast som jag somnade ifrån igår.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback