Home at last!

2009-09-28 @ 22:59:50
Vaknade 6.45 imorse och var riktigt pigg. Vaknade igen 8.33 och blev jätte stressad. 9.00 stod jag på jobbet fixad och klar. Sen dess har det vart full rulle. Lagerrensningen började idag så hela dagen (och helgen) har gått åt till att fixa inför den. 18.00 slog vi upp dörrarna (endast för clubmedlemmar) och det bara vällde in folk. Efter en halvtimme gick kassakön ett varv runt i butiken, väntetiden var strax över en timme. Men oj vad bra det gick. när vi stängde vid 22 så hade vi gjort en kassa på det fyrdubbla (på 4 timmar) av vad vi gör den bästa dagen på mellandagsrean (8 timmar). Vi var riktigt nöjda när vi gick hem, 13 timmar efter att vi kommit dit. Den längsta arbetsdagen i mitt liv. 

Nu belönad jag mig själv med en liiten sheridan för att om bara en stund krypa till kojs med Älskling och titta på roast på berns via kanal5's webbtv. Jag ska ju trots allt vara tillbaka på jobbet vid 9 imorgon och fortsätta rean för allmänheten. Kom och gör ett kap vettja! Det är riktigt bra priser!

Tackar Mimmmi för septembers första kommentar by the way. Tihi.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tar hem 2a platsen också! Jeeeeej. *hihi

:D

2009-09-29 @ 21:56:54
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback