Min dag

2009-09-07 @ 21:17:37
Idag vet jag inte riktigt vad det har varit med mig. Har känt mig ledsen i kroppen och velat gråta utan anledning hela förmiddagen och det har varit tungt att andas. Efter lunch så blev det bara värre, då började det hugga i bröstet på mig varje gång jag andades och jag låg på gränsen till hopplöshet. Det ligger fortfarande där molande. Jag blir typ andfådd utan att göra något, sitter i soffan och det känns som jag har cycklat upp för värsta backen. Jag gillar inte det här! Det är otroligt obehagligt.

Andreas kommer hem typ 22.30 idag. Stackaren. Samma sak imorgon. Jag ska se till att han får korvstroganoff när han kommer hem.

Ska byta elbolag nu tydligen. Det kom en pajsare för ett antal veckor sedan och plinga på dörren. Tydligen så skulle han skicka hem lite papper till mig som jag skulle skicka tillbaka för att bekräfta. Om jag inte ville byta bolag så kunde jag bara slänga papprena. Vilket jag dumt nog litade på. Papprena kom och jag sket fullständigt i dem. När jag väl öppnade papprena en sen kväll visade det sig att mitt avtal hade blivit bindande eftersom senaste dagen för att utnyttja ångerrätten var just den dagen. Jag ringde dagen efter och dom skulle återkomma till mig, vilket dom självklart inte gjorde. Så nu orkar jag inte bråka med dem och hålla på. Det är ju egentligen jag som har gjort fel eftersom jag inte har läst papprena ordentligt. Skit samma nu byter jag istället för att teckna typ samma avtal hos det företaget jag har haft. Vi byter tillbaka om ett år igen. Men tack Carro för att du förklarade allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback