6 timmar till...

2010-04-19 @ 15:41:17

Hela dagen idag igen har vi bara suttit och inte gjort ett skit. Vi har gjort samma sak i 2 veckors tid nu. Jag är så less, så bitter och så irriterad på det. Kan man inte bara få reda på i förskott vad vi ska göra ordentligt så att man kan välja själv om man vill ta del av det. Jag kan det här och tycker att det börjar bli otroligt tråkigt!

Det lilla företaget jag sökt praktik hos ringde tillbaka idag. Det blev inget där. Hon kunde inte erbjuda något vettigt för mig att göra tyvärr. Men hon sparade mitt nummer och jag kommer definitivt ringa henne till nästa praktikperiod. Blev lite ledsen dock. Hon var så trevlig och det kändes som värsta superstället att vara på.
Jag har fortfarande inte hört något från mamma om hon fått mitt mail eller inte.

Snart är den här skoldagen äntligen slut!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tiden går läskigt fort!

<3

2010-04-19 @ 21:20:57
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback