And we're off.

2010-04-09 @ 17:14:40
Har äntligen fått arslet ur vagnen och sökt fler praktikplatser. Även om det inte är så många än så är det fler än tidigare och jag är faktiskt stolt över mig själv. Igår fick jag panik över det, kräktes och kunde inte andas. Det är rena mardrömmen för mig. Men nu är jag en bit på väg. Allt handlar om mental inställning.

Har vart och kört dubbelpass med Carro idag igen. Dock har min knä pajat igen så jag kunde inte springa, men jag promenerade i alla fall i rask takt. Sen upp till simhallen för den obligatoriska halvtimmen. Vilka hurtbullar vi är! Och värre ska vi bli nu när Carro börjar jobba i nynäs. Congrats by the way!

Ska ställa mig och göra mat nu så den är klar när jag åker och hämtar Andreas. Tabouleh blir det dagen till ära. Med tzatsiki såklart.
C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback