Det löser sig alltid.

2010-04-19 @ 10:20:54
Nu känns det som att pressen inför praktiken har släppt lite. Ekonomichefen på mammas jobb hade hört av sig till mamma och undrat om det fortfarande var aktuellt för hon hade inte hört något från mig. Då har jag ändå mailat henne 2 gånger, men dom har tydligen inte kommit fram. Jag som har tyckt att det har varit skit otrevligt av henne att inte svara på något av mailen. Vet inte om det är min mail det är fel på eller hennes. För jag har dubblkollat adressen flera gånger.
Jag har även hittat ett annat företag också som är jätte bra inställda till praktik. Men den person som ska sitta som handledare har semester precis när praktiken ska starta. Vi får se hur det går och vad vi kan hitta för lösning, om vi hittar någon..
Dessutom så har finaste Svärmor sagt att om allt skiter sig så får jag komma och praktisera hos henne. Så nu känns inte allt så jobbigt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback