Här kommer solen....

2010-04-23 @ 10:30:19
Nu har jag varit ledig i 2 dagar och är återigen tillbaka i skolan. Även solen har varit ledig i 2 dagar nu är den äntligen tillbaka. Vi verkar gå på samma schema tragiskt nog. Jag vill också vara i solen! Enligt SMHI så ska den i alla fall vara på plats i vår lilla stad i helgen så förhoppningsvis så blir det grillpremiär hos svärförälldrarna på lördag. Nam nam nam!

Nu kommer jag vara ledig fram till torsdag (har frivillg lektion på tisdag eftermiddag som jag troligen inte kommer gå på) då jag har hemtenta och sen börjar praktiken på måndag den 3. Dessutom så är vi halvklass så hälften av klassen kommer jag inte se förens i augusti. Känns jätte konstigt. Det lär nog bli en lite träff innan dess hoppas jag.

Om man ska lyssna på vad läraren säger kanske... Nä han går bara igenom saker som vi har gått igenom 529746832 gånger sen vi började för 2 veckor sedan. 5½ timma kvar bara, 5½.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback