Härliga lördag! Eller...?

2010-04-17 @ 09:12:18

Återigen en ensam lördag, Andreas jobbar som vanligt. Det börjar bli lite tråkigt faktiskt

Dagens agenda ser ut som så här:

  • Melodikrysset (Ett måste på lördagar!)
  • Till byggmarknaden och köpa hylla och skruv.
  • Städa
  • Göra rent akvariet (Kanske sparar det till imorgon)

Ringde frisören och bokade tid igår (Äntligen!). Dom hade till och med tid för mig redan vid 3. Så nu har jag ännu en gång insett hur underbart det är att  kunna dra fingrarna genom håret utan att fastna. Sånt får man bara uppleva när man klipper sig. Har nog inga kluvna toppar kvar nu tror jag, hon som klippte mig var jätte duktig och det kändes jätte bra. Hon klippte igenom allt och såg till att det inte var en massa slitet kvar. I like! Dit kommer jag gå fler gånger.

Om jag ska sätta igång med nyttigheterna kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback