Vi är på plats.

2010-04-02 @ 23:40:03
Och har i och för sig varit det ett tag, igår eftermiddag anlände vi till angenäma Kävligen med sina mysiga tegelhus och gräsänder. Kväll 2 med ett vinglas i handen har tagit form.

April vädret har kommit tillsammans med månaden med samma namn. Idag har vi haft sol, moln, regn, moln, stormvindar, sol och så vidare. Det enda vi har varit utan är snö.

Känns som att dagarna bara flyger förbi alldeles för fort. Vill inte åka hem i nästa vecka, det går alldeles för fort. Men snart kommer dom "hem". Det tycker vi (Jag och Babe) är mycket mycket bra.

Jag tänker nu återgå till mitt vin och mina mysiga fina vänner. De här dagarna ska vi ta vara på!! Jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback