CSN, Nordea, Google Chrome

2010-08-12 @ 22:00:03
Världen sämsta kombo! Det ena är inte kompatibelt med det andra som inte är kompatibelt med det tredje. Innan man kommer på vart man hittar säkerhetsprogrammet på Nordeas hemsidas har man redan tröttnat. För att sen lyckas lura ut att man ska stänga av säkerhetsprogrammet för att det ska funka och även tajma isättningen av kortet i kortläsaren och klicket på csns hemsida. Var så arg att jag kokade när jag försökte ladda ner en annan sort e-legitimation och även det inte funkade. Precis innan jag ger upp efter 1½ timmes försök och 4 omstarter av datorn så kommer Andreas på att jag kan prova med explorer istället. Då funkade det tillslut. Jag hade aldrig kommit på det. Så nu äntligen har jag lyckats ansöka om studiemedel.Bara till att vänta på skit CSN att fatta ett beslut och skicka besked. Det lär ju ta ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback