Tisdag förmiddag

2010-08-17 @ 10:09:29
Kräftskivan var riktigt mysig. Det var lugnt och skönt. Inte det här hejdlösa supandet den svenska kräftskivan brukar innebära. När fukten och mörkret kom flyttade vi in och spelade kort till sena natten. Fler sådana skivor till folket!
Söndag blev städdag. Sovrummet fick sig en ordentlig genomgång, lika så köket och hallen. Resten av lägenheten plockade vi bara undan i och dammsög. Till helgen blir det nog resterande storstädning och skurning av golv.
Skolan flyter på. Har varit lite slö och inte tagit med mig böckerna eftersom vi aldrig använder dem. Självklart skulle vi använda dem hela dagen igår så jag fick ta igen allt när jag kom hem på kvällen. Idag åker de med men jag antar att vi inte kommer använda dem då istället.
Dags att göra sig i ordning så att jag hinner iväg. Måste springa och handla också.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-17 @ 10:43:20
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback