Tvånget fortsätter

2010-08-09 @ 10:08:33
Jag får nästan skylla mig själv lite. Jag hade glömt bort den här förbannade uppgiften och nu sitter jag här med bara några dagar på mig. Det är så ointressant att man somnar bara man tänker på det. Dumma analysfan.

Är på spendera-pengar-humör. Vill åka och köpa lite fiskar och gå på IKEA och Mio. Jobbigt att vara på sånt humör när man är i en månad då man inte har några pengar. Jag får hålla mig till en annan gång.

Vi var hos Johnny, Vera och Aeris i helgen och åt oxfilé. Mums! Oxfilén blev superduper, potatisen underbar och såsen fantastisk. Allt var perfekt utom vädret. Det vräkte ner hela dagen. Vi fick ett litet uppehåll så att vi kom ut på en liten promenad men det var allt. Sen var det riktigt oväder på vägen hem igen. Man såg ingenting i regnet mer än blixtarna som klöv himlen. Obehagligt väder att köra i måste jag säga.

Nu har jag undvikit pluggandet länge nog, dags att sätta igång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback