Gnällspik

2010-08-24 @ 18:34:04
Huvudvärken var borta när jag vaknade i morse. Äntligen kunde jag tänka klart och inte vilja kräkas varje gång jag rörde på huvudet. Nu på eftermiddagen kom helvetet tillbaka. Fan! Inte lika kraftigt som igår men ändå.

Åh jag vill flytta! Är så less på att bo i lägenhet. Tyvärr är väll inte de ekonomiska förutsättningarna de bästa nu när jag pluggar och Andreas jobbar deltid så utbudet i vår prisklass är ganska ruttet. Men jag drömmer fortfarande om att komma ut ur den här lilla lägenheten för alltid.

Föresten är det bara jag här på blogg.se som blir av med mina extra enterslag när jag publicerar? Jag måste gå in i html-läget och lägga till dem igen med mina gamla Lunarstorm-skills. Kanske ska maila blogg.se om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback