School's out!

2010-12-02 @ 15:43:51
Åh äntligen är jag på väg hem. Känner mig flera kilo lättare, redovisningen är över och projektet är slut. Det verkar som om det gått ganska bra faktiskt, över förväntan måste jag säga. Nästa vecka är det återkoppling och då ska vi få reda på betyget. Tror att vi kommer bli godkända i alla fall.

Nu är det istället dags att börja plugga inför omtentan på torsdag. Det gick ju inte så bra förra gången om man säger så. Nu däremot vet jag vad jag gjorde för fel, så det borde gå bättre. När den är avklarad har jag ingen mer skola att oroa mig för på ett tag. Praktiken börjar på måndag och så har vi jullov v. 51-52. Det blir bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback