2009 var året då jag...

2010-01-04 @ 17:10:44

...Förhoppningsvis börjar plugga.

...Troligen slutar röka igen.

...Börjar ta bättre hand om mig själv. Jag började men kommer fortsätta.

...Lade energi på att nå min målvikt. Inte tillräkligt dock.

...Byter jobb.

...Börjar äta mer grönsaker. Ett tag var vi jätte duktiga men vi slutade med det. Dumt.

...Byter matvanor.

...Tar kontroll över mitt liv. Jag insåg att jag inte kan ta kontroll, det händer alltid saker jag inte kan styra över.

...Blir en bättre sambo och flickvän.

...Packar upp dom sista flyttkartongerna.

...Åker på ensamsemester med Älskling. Vi åkte inte ensamna men var ensamna större delen.

...Planerar att åka till fjällen. Vi planerade, men det blev inte av.

...Slutar att vara lika bitter.

...Köper bil.

...Försöker sluta småäta lika mycket. Jag försökte, men det gick inte så bra.

...Ska göra mitt bästa för att hålla det städat hemma. Gick inte heller så bra.


2009 Var även året då jag...

...I stort sett slutade gå på krogen
...Drabbades av händelser jag inte ens önskar min värsta fiende.
...Reste utomlands utan föräldrar för första gången. (Sent I know)
...Sökte Nackademin för andra gången, utan att komma in.
...Blev glad över att jag inte kommit in på Nackademin.
...Fick min första (förhoppnningsvis ända) p-bot
...Jobbade min sista högtid...

...och mycket mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback