Back on common ground

2010-01-03 @ 13:49:06
Nu har vi kommit hem igen. Resan till skåne präglades av bländande sol och blöta vägbanor. Jag fick flera gånger sakta ner för att jag inte kunde se någonting alls. Hemvägen var precis tvärt om. Vi kom iväg ganska sent så vi hade solen i ryggen. Ju längre norr vi kom desto mer  började det snöa och bli mörkare. Vägarna var frusna och leriga om vartannat. Sikten var nästan värre då. Vi låg i ca 80 på motorvägen sista 2 timmarna. Men tillslut kom vi hem.

Sitter och tittar på "Harry Potter och den flammande bägaren". Tyvärr gick den på engelska igår kväll så jag ser den på svenska. Jag har inte tidigare reflekterat över vissa av skådisarna i filmen. Nu när jag sitter här så inser jag att Robert Pattinson har en av de lite större rollerna, Cedric Diggory. Sen hela twillight grejen började så har jag tyckt att han är en mindre attraktiv människa. Men nu så tror jag att jag faktiskt hade en liten crush på honom är Harry filmen kom. Antar att han är en sådan som man blir "kär" i på grund av rollen som spelas. För jag tycker deffinitivt inte att han är snygg. Den skådis som jag i dagsläget har en "crush" på på grund av sin roll är Ed Westwick, Cuck Bass i Gossip girl.

Har lyckas dra på mig någon sorts förkylning nu över nyår till råga på allt. Började med att jag tappade rösten, sen kom hostan och nu även snoret. Hoppas inte att jag har smittat ner folk.

Förresten, Tack Vera för att du orkade lyssna på allt jag hade i mig. Jag behövde det och nu mår jag bättre! Tack även Johnny och Andreas som stod ut med oss hela kvällen! Ni är alla mer värda än guld!

Kommentarer
Postat av: Vera

Det var sååå roligt att ni var här! Lyssnar mer än gärna och om det är något mer är det bara att höra av sig! Gör inget om det blir sent!



Kramar, tänker mycket på er och hoppas vi ses snart igen!

2010-01-14 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback