W595

2010-01-23 @ 14:33:42
Jag stör mig på min mobil! Det går inte att lägga in födelsedagar på ett klokt sätt. På min gamla mobil skrev man bara namn och födelseår och lade till en påminnelse så talade den om hur gammal/ung personen blev och ringde den varje år vid den tiden man angivit. Min "nya" funkar inte alls på det sättet. Där har dom knölat till det massor så att man får fixa med en massa andra extra inställningar, tex varaktighet, med snälla det är en födelsedag den håller väll på hela dagen i alla fall. Då är det en extra inställning man måste aktivera. Tycker inte jag ska behöva tala om det. Gillar det inte alls!

Nä som den konservativa Nokia-människa jag är så har jag lärt mig att tycka om Sony Ericson, men Nokia är fortfarande extremt mycket bättre på kalenderfunktionerna! Ericson är bättre på design och Nokia funktionallitet. Det är min åsikt.

Får nog prova ett annat märke nästa gång. Samsung kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback