No internet

2010-07-10 @ 15:05:27
Har inget internet hemma! Det var borta i onsdags när vi vaknade och har inte kommit tillbaka än. Driftfel pga elavbrott i fastighet var bredbandsbolagets förklaring till oss, till någon granne hade dom sagt fiberkabelfel. Nu tycker jag att dom får rätta till det här. Känner mig helt låst. Tvn är också kopplad genom internet så den funkar inte heller och det ska vi banne mig ha kompensation för. Jag tänker inte sitta och betala 300 pix för att ha kanaler jag inte kan se, internetet ingår dock i hyran. Så nu är jag hos svärföräldrarna för att göra sådana här viktiga saker som att blogga.

Har fått ett jobb. Så nu är det slut på friden, på måndag börjar jag i byggmax's reception tack vare fröken Jonsson. Hade sett fram emot sommaren och att lata mig i solen, nu får jag istället se fram emot pengarna det kommer generera. Meriter säger jag bara.

Var på IKEA häromdagen, hela 152 kr gick det på. Har nog aldrig kommit så billigt undan där.

Nu ska jag fortsätta lata mig i solen och ta vara på mina sista dagar ledigt.

Kommentarer
Postat av: Vera

Vi var också på ikea och spenderade hela 139 kr. (trots att mamma betalade). Har nog heller aldrig köpt så lite på ikea.

2010-07-12 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback