Nedräkningen har börjat!

2010-07-20 @ 21:15:32
2 dagar ensam med mina arbetsuppgifter är avklarade. Bara 11 kvar. Det börjar gå bättre. Igår blev jag kvar lite extra eftersom det var mycket som strulade. Idag blev jag klar tidigt och blev tvungen att sitta av tiden fram till att jag kunde stänga växeln. Förhoppningsvis kommer det fortsätta så. Men om jag bara får varannan dag så är jag nöjd med det också. Jag längtar efter ledig tid med min älskade! Vill inte jobba alls egentligen, vill ha semester som alla andra!
Insåg för en stund sedan varför jag alltid känt igen pojken Aron i "Beck - Lockpojken". Det är ju Bertil i Nils Karlsson Pyssling. 2 helt olika roller att spela. Svårt att se honom seriös efter "Tjillevippen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback