Vart tog tiden vägen?

2010-07-14 @ 19:09:48
2 dagar kvar med upplärning sen ska jag klara mig själv i 3 veckor. Minst sagt läskigt! Hade växeltelefonen på eftermiddagen idag och jag tycker det gick ganska bra. Kan ju hela tiden springa och fråga henne jag ska vikariera för nu, men på måndag kommer hon inte vara där. Då kan det komma att bli lite knepigare. Scanningen börjar kännas okej och posten, ja den är vad den är. Hänger nästan med på vad jag ska göra numera men det går så otroligt långsamt. Sen ska jag hålla på och öppna dörren och ta emot besökare och sånt också, jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Det blir vad det blir helt enkelt.

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Andres plan om att ha maten klar när jag kom hem gick inte rikt som han planerat. Fick möta honom (och hans lillasyster som ska äta här) på kvantum. Är hungrig som få just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback