Vecka 29

2010-07-25 @ 19:00:28
Jag måste ju driva världens intressantaste blogg tror jag. Blir ingen storbloggare av mig inte. Jag har varit helt slutkörd på kvällarna när jag kommer hem att jag bara har stupat. Jag sover helt enkelt för lite tror jag.

Den här helgen bara försvann, i och för sig har jag läst en hel del (kanske lite väl mycket) men nu har böckerna tagit slut. Läste just ut fjärde twilight-boken och befinner mig lite i extas. Känns skönt att veta att jag hade rätt om slutet men ändå så fel!

Igår var vi hos svärföräldrarna och firade mig, jag fyllde ju faktiskt år i torsdags. Jätte god mat, gott sällskap och jätte mycket regn! Som vanligt när jag "fyller år".

Jobbet pinnar på, 8 arbetsdagar kvar. Känns som en lättnad att jag tagit mig igenom hälften. Trivs inte jätte bra och det känns ganska ensamt. Jag är ju helt själv med mina arbetsuppgifter till skillnad från ekonomi- marknad- och inköpsavdelningarna. Men det går ganska bra. Det verkar börja lugna ner sig (peppar peppar), i och med det blir jag tyvärr klar tidigare och tidigare. Växeln stänger 16 och då är det ganska drygt att vara klar med allt annat vid 14 och bara sitta av 2 timmar utan något att göra. 8 dagar kvar, det går nog. Sen är det bara fullt ös med skolan. Kanske ska ta och leta reda på den där studieuppgiften som jag förlagt någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback