Dålig dag

2010-06-18 @ 17:04:44
Har en riktigt dålig dag idag. Känner mig gråtfärdig utan anledning och allt jag gör blir fel. Åkte till Haninge för att pigga upp mig med lite shopping. Gick sådär, fick tag på 2 fina skjortor och ett par mys-shorts i alla fall. Inne på H&M insåg jag astt jag glömt p-skivan och väl ute vid bilen insåg jag att jag fått böter. Roligare saker kunde man ju gjort för dom pengarna. Klant! Igår blev det ett par jeans, nya leggings istället för mina trasiga och ett linne så jag har i alla fall fått lite nytt att ha på mig.

Väl hemma sken solen så mamma kom förbi och vi satt och pratade en stund på balkongen. När hon åkt gick jag in för att byta till bikini och sola lite, det blev inte så, nu regnar det nämligen.

Lika bra kanske, jag behöver städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback