Helg

2010-06-11 @ 15:45:09
Fredag, äntligen, redan.
Andreas har jobbhelg = Sara ensam. Det ska ju i alla fall vara halvdant väder. Åker nog hem till mor och far och tvättar bilen imorgon. Vår parkeringsplats ligger ju så lägligt under en björk. Inte f*n skuggar björken för den står på fel sida så det är alltid kokhett i bilen när solen skiner. Däremot så pollinerar och savar f'nskapet. Så min bil är kladdigt prickig och mer gul än blå. Den behöver en tvätt.
Föreningen har fått ordning på soprummet nu i alla fall så nu har vi även glas- och pappersförpackningsåtervinning där nere. Det tog 2 dagar innan allt var fullt för att folk inte kan platta till sina kartonger. Sånt stör jag mig verkligen på. Varför vara så lat?! Men nu är det tömt så jag ska nog gå ner och lämna alla mina (tillplattade) kartonger och andra sopor. Lägenheten fick jag i alla fall städad igår så det slipper jag. Nu är bara frågan om jag ska orka göra rent akvariumet också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Igår när jag slängde kartong och papper så tänkte jag på ditt inlägg och skärpte till mig och plattade till kartongerna. Brukar vara lat annars, men vi är inte heller så många hushåll här....

2010-06-16 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback