Ångest.

2010-03-22 @ 15:43:30
Att jag aldrig kan bestämma mig. var iväg förra veckan och klämde på telefonen jag vill köpa. Den fanns bara i grått i butiken så jag kunde inte se hur färgen var. Dessutom så vet jag inte om jag tycker att skärmen är lite liten. Den är "bara" 2,8 tum till skillnad från de flesta andra som är 3,2 tum. Det var det första jag reagerade på när jag såg den, att skärmen kändes liten. Sen vet jag ju inte om man kommer tänka på det när man väl har den och arbetar med en. Vet inte om jag kommer bry mig ens. Jag har ju vissa krav på telefonen och den jag har tittat ut fyller dessa. Sen hade det vart att föredra om det var större skärm men inget krav. Är det bara ett "storhetsvansinne"? Nu vet jag i alla fall att tele2 fungerar, vissa i klassen sa dock att GSM nätet hade lite problem på vissa ställen med det spelar ju inte mig någon roll, jag kommer använda 3G. Måste bestämma mig nu för som det är nu kan det inte fortsätta. Det finn ju flera andra telefoner som jag skulle kunna tänka mig men de kostar alldeles för mycket. Jag har ju inte direkt en massa kash så här som studerande. I-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback