Mobilproblem

2010-03-10 @ 18:45:40
Jag har ingen mottagning i skolan, vilket är ett ganska stort problem. Jag är helt onårbar mellan 9 och 16 om dagarna. Passande nog så har tele2 ett kanonerbjudande för studenter, 19kr tycker jag är en helt okej månadskostnad. Däremot måste jag även ha en ny telefon om jag byter operatör. Jag har ett års bindningstid kvar och måste göra en slutfaktura och då får man inte låsa upp telefonen av någon anledning. Så med andra ord måste jag köpa en ny telefon. Jag har dessutom lovat mig själv att inte köpa en skit telefon nästa gång bara för att den är fin. Sen är jag grymt sugen på en touchtelefon men inte en iphone. Var ett tag inne på en nokia 5230 men har nu kommit fram till att den känns onödig, dessutom så var den inte så snygg som jag trodde den skulle vara. Om jag bara lägger till lite så får jag en Android-telefon istället, vilket ska vara mycket bättre. Även om det alltid är kul med ny telefon så känns det lite drygt. Jag är ju egentligen nöjd men det jag har bortsett från att jag inte har mottagning i skolan. Jag måste ha mottagning nu när jag ska hitta praktik och sånt. dessutom har jag flera gånger råkat ut för att folk behöver få tag på mig och inte kan det förns flera timmar senare. Så återigen svider det lite med pengarna, men jag tänker inte köpa billigt skit bara för att jag pluggar.
En av kandidaterna är den här
Både fin och bra. Inte heller jätte dyr, bara lite.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej,



Vi på Tele2 hoppas att du väljer vår omåttligt populära Kompis Student abonnemang. Vårt kompletta utbud av mobiltelefoner (som dock inte kan köpas tillsammans med Kompis Student) hittar du här



http://webbutiken.tele2.se/Kop-ny-mobil/?noref=1



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-03-11 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback