Snart så!

2010-03-30 @ 09:26:47
Min telefon kom igår. Men jag kunde inte hämta ut den för att jag var på extra kurs i skolan. Andreas ska hämta den idag.

Det är lika tråkigt och långsamt i skolan idag också. men det är emot mina principer att stanna hemma från skolan numera. I gymnasiet brydde jag mig inte så mycket om det men här kan man ha oturen att missa en massa bra saker. Men nu i efterhand så känner jag att jag egentligen kunde ha gjort lite vettigare saker vissa dagar. Kanske åker hem tidigare idag.

Imorgon gäller det att packa och städa för på torsdag morgon bär det av!! Wiiii! Vi ska hämta upp Vera och Aeris i Södertälje så ska vi åka ner tillsammans. Mys mys mys.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men guud vad mycket saker du hinner med på en helg.. :O

Spännande med nya luren.. Verkar den ok? Ja e inte såå nöjd med min iphone.. Än.. kanske blir de bättre när mitt andra abonnemang går ut o ja inte har nåt val än o använta iphonen... =/

2010-03-30 @ 21:05:10
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback