Middag med klassen!

2010-03-12 @ 15:55:07
Nu är allt i förbannade TEBE Praktikfall bokfört. YES! Nu ska vi bra få allt att stämma med lösningsförslaget. JAg hoppas att det inte är några större diffar.
Ikväll är det middag med klassen. Ska bli jätte kul! Sen ska vi kanske vidare ut. Vet inte hur många som ska haka på. Känns lite jobbigt att behöva åka hem själv sent. Andreas skulle kanske komma in efter jobbet så då får jag sällskap. Kan heller inte bestämma mig för om jag ska åka med sista tåget vid 12 eller om jag ska ta nattbussen från västerhaninge. Trist att hänga kvar om alla andra går hem men också tråkigt att åka hem innan alla andra. Jag kan nog säga att jag egentligen hatar att festa i stan.  Får se hur det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback