Dagen innan tisdag

2010-05-31 @ 20:01:55
Imorgon börjar sommartiden! 7.30-15, Åh det ska bli så skönt. Kan bli tight att komma upp på morgonen nu när man vant sig men det ska nog gå bra.

Ösmo marknad var i helgen, ett måste för en fd ösmobo som mig. Missade förra året pga Italien resan. Det var hur som helst samma kraffs som vanligt. Andreas hade tagit ledigt så att vi kunde gå på marknaden, Estö loppisen och loppisen på malmtorget. Gjorde inga som helst fynd. Men det var trevligt!

Morsdag på söndagen, mamma jobbade på marknaden så det blev inte så mycket av det. Men vi tog oss en tur runt på tur man hand i alla fall. Jag hann även göra i ordning balkongen, så nu har jag blommor i lådorna jordgubbar i kruka samt dill, timjan, persilja, rädisor, morötter och potatis på gång. Det ska nog bli bra.

Imorgon är det vårruset som gäller! Hoppas på bra väder. Inte "supertaggad" men det blir nog bättre när Svägerskan han peppat upp mig på tåget in. Kommer kännas bra när det är över. Då börjar dock träningarna inför tjejmilen.

Ska dra mig ner till Willy's nu och handla oss lite middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback