Solen är tillbaka, om så bara för idag.

2010-05-11 @ 22:08:50
Årets första färskpotatis har ätits idag. Importerad dock, den svenska är lite för dyr fortfarande. Min svaghet om somrarna!
Var tillbaka ute i spåret idag. Det gick faktiskt riktigt bra, är sjukt imponerad av mig själv. Riktigt förvånad också att det gått så fort att få upp flåset. Det är ju ändå bara ett halvår sedan jag slutade röka efter över 10 år. JAg är inget annat än glad.
Imorgon är det halvdag, slutar redan kl 13 och sen är det ledig helg! Andreas lillasyster ska sova här på fredag, svärföräldrarna ska åka iväg på minisemester Det blir fullt upp med genrep och dansföreställningar. Drömmer mig tillbaka när det gällde för mig.....
Nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig. Sen får vi se när jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback