Pinsamt Anna

2010-05-28 @ 08:02:20
Litauen var ju stört sköna! Bort med skumgummi instrumenten bara.

Armenien borde inte ha sjungit på engelska.

Israel satsar på söt ballad-pojke

Danmark har ju skickat Nanne Grönwall och BWO-killen som snott bitar ur massa andra låtar och pusslat ihop något eget.

Schweitz har skickat två jätte öron som sjunger en fransk version av "Ont det gör ont".

Sverige var lite uttjatad

Azerbaijan, blått var det här!

Ukraina hade något med som tilltalade mig, men jag jag inte komma på vad.

Holland skulle lika gärna kunna vara ett bidrag ifrån Dalarna.

Rumänien, gillar pianot, men Catwoman ringde och ville ha tillbaka sina kläder.

Slovenien kör ju folkmusik vs rock och det blev ju som det blev. Ett gott skratt förlänger livet.

Irlands bidrag glömde jag lika snabbt som det var över, om inte innan.

Bulgarien hade i alla fall danser vilket vi gillar. Den super avancerade refrengen var kanske inte så iponerande dock, Ååååh åhåh åååååhåååååhåååååhååååååååh åhåh

Cypern var som ett mysigt boyband från 90-talet.

Gillade att Kroatien var likadant klädda, men efter det tog det nog slut.

Georgien, Hon tog i om inte annat

Turkiet gav mig mixed feelings, Eminem, Linkin park lite metal och vad sjuttsingen gjorde den där Rustnigs- motorcyklisten på scenen, var det för övrigt en krabbklo på ena handen?

Pausnummret var det bästa med hela kvällen, är så fascinerad av hur mycket ljud man kan göra med munnen!

Men Anna, Anna, Anna, Anna, Du är nog inte så poppis när du kommer hem nu. Det här var bara pinsamt. Jag håller fast vid att vi skulle ha skickat Salem Al Fakir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback