Dagen innan måndag.

2010-05-09 @ 21:22:28
Jag tror jag kommer bli mycket nöjd med min foundation. Provade den idag och jag tycker den har suttit mycket bra. Dessutom är den väldigt skön att applicera.

Igår hade vi lite vänner över, öl och guitarr hero Mys mys! Det blev rätt sent och i morse så hade vi tvättstugan kl 7. Trodde inte att Andreas skulle orka ta sig upp faktiskt. Men han var en kämpe och följde med, under mycket pust och stånk ska tilläggas.

Övrigt idag så blev det en promenad på dryga 3½ timma med Bobbo och Svägerska. Riktigt skönt, vi strosade runt, klättrade bergen på ringvägen och tittade på fina hus. Önskar att vi gjorde sådana promenader oftare.

Nu ska jag fortsätta titta på min chickflick på TV och  sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det var helt underbart där! :D hur är det med dig?

2010-05-11 @ 16:40:09
URL: http://natahpatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback