O(fri)villig

2010-11-10 @ 13:23:29
Försov mig i morse, hade glömt ställa telefonen för ovanlighetens skull. Insåg när jag stod i duschen att jag inte orkade stressa så jag kröp ner i sängen igen med Andreas när jag var klar. Kände inte att jag skulle missa något livsviktigt direkt.
Så idag har jag suttit och sökt praktikplatser. Yeyh va roligt, NOT! Ursh vad jag hatar att söka "arbete". Måste vara det tråkigaste som finns. Har möjligen hittat ett ställe i Tullinge. Tycker att det är lite långt bort egentligen men vad gör man inte. Hoppas på att få tag på något i alla fall så att det blir lite lugn här hemma.
Andreas är hemma idag, trots detta har vi suttit tysta i varsitt rum av lägenheten och knappt sett skymten av varandra. Känns så dumt när man hela tiden gnäller om att vi aldrig ser varandra. Kanske ska tvinga ut honom på en promenad i tråkvädret. Lunch på stan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback