Är det sant?

2010-10-01 @ 18:59:32
Har det verkligen gått 1 vecka sedan jag skrev något? Å det är nästan så att jag skäms. Men det verkar inte bara vara jag som har lite torka. Flera av de bloggar jag läser har stått still ett tag. Det händer ju inte så mycket den här tiden på året. Alla går och väntar på att den riktiga hösten kommer, vilket den i och för sig verkar göra nu. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Vi har vårt projekt i skolan och det bara fortsätter på samma sätt hela tiden. Hemma knallar det vidare som vanligt.
Andreas började sitt "nya" jobb idag. Samma jobb men en ny arbetsplats. Imorse verkade han inte så nere över att behöva åka till jobbet. En liten nytändning liksom. Tycker om att se honom så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback