Fy mig!

2010-10-22 @ 11:56:11
Herregud vad jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden (typ månaderna)

Idag när jag vaknade (för 3dje gången) Så låg det snö på marken och mer kom det från himlen. Något som jag tror att varenda stockholmare reflekterat över. Nu skiner solen och det mesta har smält bort. Phew, inga vinterdäck sitter på än. Om jag hinner kanske jag kan åka till Pappa och tindra med ögonen imorgon.

Idag är STORA städdagen! Det ska bli rent här hemma. Det måste! Imorgon kommer nämligen ett mindre sällskap kära vänner hit på middag. Sånt gillar vi! Det var alltför länge sedan vi gjorde sånt. Tanken var ju att Andreas skulle ha hjälpt till innan han åkte till jobbet. Men på något konstigt sätt så hittar vi alltid annat "viktigt" att göra när han är hemma. Idag blev det att visa mig hur jag smidigt kunde förminska bilderna jag la upp tidigare. Dock var det jag som kom på hur och inte han. Jaja, sånt som händer.

Jag undrar när jag ska ha tid att plugga till tentan på onsdag. Söndag och tisdag antar jag, på måndag är jag nämligen upptagen med annat. Fy så jobbigt med tenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback