Torka, damma, sopa... torka, damma, sopa...

2010-10-07 @ 20:22:10
Det tar aldrig slut! Jag har städat hela dagen och det känns fortfarande lika skitigt. Okej att möblerna nästan står där dom ska nu men allt j*vla byggdamm och sågspån flyger bara runt överallt! Orkar inte längre! Måste se till att packa allt också. Det är sånt som jag brukar vilja göra dagen innan vi åker någonstans (vilket vi gör imorgon) så att det bara är att slänga ner det sista precis innan man sätter sig i bilen. Jag har inte ens hunnit börja med packningen! Tur att vi inte ska vara borta så länge. Ska ta mig ner i tvättstugan och börja ta hand om det som ligger där nere också. Gaaah! Jag vill bara sätta mig i soffan och ta det lugnt en stund! Men det finns det inte tid till...

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart ska ni åka någonstans? :)

Hoppas det gick bra med packningen till slut!

2010-10-08 @ 09:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback