It kills me slowly!

2010-10-13 @ 21:11:14
Åh vad jag hatar vårat projektarbete just nu. Det bara strular hela tiden. Så fort man lyckats fixa en grej så strular nästa. Jag vill bara ge upp! Det tar upp all min tid känns det som. När jag inte jobbar med det så tänker jag på det. Varje dag vi har avsatt tid för det så känner jag att jag bara inte vill. Urk!
Ikväll är jag själver. Andreas är på utbildning med jobbet och lever rövare på något hotell för tillfället. Känns tungt att behöva gå och lägga sig ensam. Jag gillar inte det. Jag är så van vid att han ligger bredvid mig, jag är inte sån som njuter av att ha sängen för mig själv. Det är kallt, stort, tomt och ensamt. Urk där med!
Köpte en ny höstjacka igår. Blev riktigt nöjd faktiskt.
Nu är klockan nio och jag är helt slut. Vill bara lägga mig och sova och inte behöva vakna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback