Dagens ord

2010-09-06 @ 21:11:53
Jag fastnar ofta på ord. Och jag kommer inte ifrån dem utan upprepar dem om och om och om och om igen hela dagen. Det är som oftast rätt konstiga ord, ibland är det ord som jag ljudar i huvudet och inte kan uttala högt utan att tungan snubblar. Ibland är det bara ord som är roliga att uttala. Det är som att ha en låt på hjärnan fast bara ett enda ord.

Dagens ord: Ongback

Den här veckan har vi heldagar varje dag i skolan. Till råga på allt är jag helt slutkörd rent allmänt och dessutom så har vi det här rackarns projektarbetet som jag skulle behöva jobba med all min lediga tid. Men det orkar jag faktiskt inte. Jag antar att det är dags för mig att sova, eller i alla fall gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback