Tv-ångest!

2010-09-24 @ 16:02:20
Våran bindningstid går ut nu idagarna och nu ringer dom från bredbandsbolaget/viasat och vill teckana upp oss på något nytt. Och jag vet inte vad. JAg vet inte ens om jag vill ha tv via dem längre. I dagsläget har vi det största och "bästa" som går att ha. Men vi tittar inte ens på hälften av kanalerna. Vi skulle egentligen klara oss på något minipaket med tanke på att vi bara tittar på 3an-6an i stort sett. Sen händer det väll att vi kollar comedy central och tv1000 ibland när det inte går något intressant. Dom skulle ringa igen på måndag när jag pratat med Andreas. Känns så onödigt att betala så mycket när vi inte använder det helt ut. Vi har 42 kanaler och aldrig tittat på 20 av dem (tro mig jag har räknat dem)! Sjukt onödigt. Dessutom är jag lite sugen på att ha en modul i tvn så att jag slipper boxen och dubbla kontroller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback