Torsdag

2010-09-09 @ 20:28:44
Återigen jobbar Andreas sent (senare) och jag är hemma själv. Tiden spenderas med att växlande plugga och kolla på TV. Imorgon är sista schemalagda arbetstillfället på projektarbetet, tror vi hinner klart då faktiskt, på måndag ska det vara inne. Sen ska jag bara fatta allt vi har gjort så att jag klarar redovisningen på fredag nästa vecka. Är lite nervös faktiskt. Tog mig dock en paus för att plita ner några rader här.

Gårdagens ord: BFNAR (Bokföringsnämndens Allmänna Råd), uttalas bokstav för bokstav eller som ett sammanhängande ord. Upprepas gärna under tiden du väntar på bussen i 20 minuter och sedan även resan hem i 45 minuter.

Börjar bli trött alla redan. Tycker jag är trött mer eller mindre jämnt nu för tiden. Jag har en liten grej, när jag blir trött så blir mina fötter jätte varma, Vilket dom är nu. Känns som om dom hettar! Snart blir jag säkert flamsig och kliig i ögonen också.
Blaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback