Då var man hemma igen då.

2008-11-29 @ 09:25:23
Kul att det bara var jag som missat att vi inte öppnas förens 10 idag. Stog därutanför jobbet och tyckte att det var konstigt att det bara var jag där.Fick ringa Chief och kolla och börja vandra hem igen.Tur att jag bor nära. Antagligen är det så att vi kommer jobba till 3 istället då också. Blä, gillar inte att jobba i December.

Fick nog världens största sticka i handen igår. 1.5 cm lång och nästan 1 mm grov. Gjorde sjukt ont. Fick sprätta upp värsta såret för att få ut den, har aldrig varit med om liknande.

Andreas var hemma till halv 12 i går. Han ville inte gå ifrån jobbet. han hade ångest över att när han väl gick ut genom dörren fick han inte komma in igen. Stackarn. Vi sitter i helt ombytta roller. Han vill inte sluta men måste och jag vill sluta men kan inte. Sugig höst/vinter i år.

Tänkte se om jag kan julpynta lite i kväll... får se vad som finns i lådorna i källaren. Inte så mycket skulle jag gissa. Har inte riktigt råd att köpa nya grejjer heller så jag får klara mig på det som finns. Ska nog gå och kolla på en gång...

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback