Jävla finanskris!

2008-11-21 @ 14:51:57
Nu ska Andreas söka jobb i Norge också! Okej att lönen var fantastisk men att veckopendla var kanske inte  min tanke när vi köpte lägenhet tillsammans.Önskar situationen var annorlunda. Höll på att gå under och bli alkis när han bodde i Årsta och nu blir det ännu längre bort. Undra hur det ska gå.
Nu ska vi inte vara alltför deppiga han har juh inte sökt jobbet än och än mindre fått det. Och med den inkomsten han skulle ha så behöver inte jag ta något studielån om jag pluggar i vår (Hans ord) vilket är planen.

Appropå det måste jag söka alla utbildningar jag vill gå snart. Kan inte vara kvar på jobbet längre. hela mitt liv verkar kretsa runt den där butiken. Jag trivs juh inte ens. Hoppas det blir bättre på måndag när Em börjar. Saknar Sara! Hon skulle komma ner i helgen från Åre och flytta det sista, hoppas vi hinner träffas. Men Em verkar trevlig, kan nog bli bra. Får se hur det blir då helt enkelt, dumt att spekulera.

Nu är Kimmi här då blir det lite bättre, inte lika ensamt och så har MB någon annan att terra mer än mig.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback