Psyk-nys

2009-04-28 @ 23:05:30
Idag var återigen en väldigt lång dag. Orkade inte laga någon mat så vi var jätte onyttiga och gick och åt pizza. På vägen hem reflekterade Babe att björkarna hade börjat slå ut. Det var vid det tillfället som han aven började nysa något helt frenetiskt. Resten av vägen hem nös han varje gång han såg en björk. Kan man vara psykiskt allergisk?

Nu på kvällen har jag i alla fall kollat på lite tapeter. Det börjar bli dags att ta tag i hallen känner jag. Det vi hade planerat känns lite out of date så jag har spanat nya inspirationskällor. Just för tillfället är jag lite sugen på en vit tapet med silver mönster, jag ahr inte hittat någon specifik men jag hoppas på att kunnagöra det. Vi måste satsa på ljust eftersom hallen i sig är så liten, trång och mörk. Tyvärr tror jag iten att jag och min älskade har några lediga dagar ihop dom kommande veckorna. Kan ha tur att hinna med det innan vi drar till Italien.

Hoffmaestro & Chraa spelar på TG i helgen. Ska ni dit? Gud så kul det kommer bli, dom är otroligt grymma! Vi har en kompis från kungsängen som kommer hit för att dom spelar. Tok-roligt ska det bli. Har inte vart ute på evigheter. När brukar banden börja spela? Någon som har koll? Nu ska jag försöka filtrera bort alla ljud från min babe som sitter och kollar Magnus Betnér klipp på YouTube. Skulle vilja sova.

Ska nog kolla lite mer tapeter först.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback