Pappa kom hem

2009-08-18 @ 00:21:19
Den här dagen har varit... Jag finner inte ens ord för hur jag känner för den här dagen. Jag grät mig igenom lunchen, jag tror det räcker så. Chief hann nedvärdera mig två gånger på mindre än 3 timmar. Känner verkligen inte för att gå tillbaka i morgon. Men jag måste. Har hittat ett jobb som jag ska söka och så har jag ju utbildningen att söka. Försöker inte tänka så mycket på det.

Såg på Thomas Järvhedens show på Tv idag. Han sjöng en egenskriven variant av min favoritlåt som barn. Jag blev alldeles tårögd och tänkte på när jag sjöng orginalet för pappa i telefon när han var bortrest.

Nu verkar det som om Babe rör sig mot sängen så jag ska nog ta och följa efter. I morgon är en ny dag och jag hoppas för guds skull att den blir bättre än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback