I-landsproblem

2009-08-28 @ 19:59:01
Just nu håller jag på att bli galen på bredbandsbolaget. Jag sitter och betalar en massa pengar för att ha tv via dom men det bara strular. Det har inte gjort något annat sen det var det där jätte strömavbrottet här i Nynäs i typ Juli. (Sitter i telefonen med kundservice) Okej nu får jag välja att antingen ha tv eller internet. så i detta nu skriver jag utan internet för att sen koppla in och lägga upp.

Har suttit och tjafsat en massa med Andreas ett tag nu istället. Alltid denna förb*nnade mat. Vad ska man laga och han är intresserad som jag vet inte vad. För en gång skull kom han faktiskt med förslag, men dåliga förslag dock. Mat vi har ätit nu i 2 dagar. mat som är odefinerbar,
-Gör någon sorts thai gryta då.
- Med vaddå i?
-Jag vet inte.

eller mat som vi har förätit oss på. Jätte kul. Nu blir det korv och stuvade makaroner. Jag orkar inte. Han ska banne mig sätta sig ner när han kommer hem och göra en matlista med mig för flera veckor framöver. Så är det bara. Jag orkar inte.

Ska jobba imorgon. Blä. Sen ska jag till IKEA, vidare och hämta Andreas och sen till svärföräldrarna på kräftskiva. Jag äter då inte skaldjur så jag får väll ta med mig något annat. Så kan det gå.

Får nog kila ner till affären och köpa lite mjölk om det ska bli någon stuvning här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback