Fredag

2009-12-18 @ 18:14:43

Tänkte julstäda idag. Somvanligt har det inte blivit av. Än är inte dagen slut men jag har ingen lust. Skulle ha åkt och handlat med Mamma idag men det blev heller inte av. Vi ska ta det imorgon innan "lilla julafton" med Farmor. Andreas kommer hem vid 21 om alla bussar går som dom ska. Vi ska kanske ner i källaren och hämta granen då. Få lite julstämning så man hinner njuta innan den tar slut.

Kanske är dags att börja fila lite på "2009 var året då jag..."-listan. Se om jag uppfyllde några planer från förra året.

Jajja var med i världsbladet idag. både på framsidan och ett helt uppslag. Det är han värd efter sina insatser!

Mer än så kom jag inte på just nu. Men jag skrev något iallafall. Sen om det var intressant är en annan femma....


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för det fina julkortet! <3



puss

2009-12-18 @ 19:55:58
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback