Senast 23...

2009-01-20 @ 10:37:23
Som ni vet var andreas borta igår kväll. Han var på möte på giganten. När jag pratade med honom sista gången sa han att haskulle vara hemma senast 23, det skulle juh bara vara ett möte. 23.30 ringer jag honom. och tycker att nu måste juh mötet var slut så jag kan inte störa. När han väl svarar efter några signaler så visar det sig att han sitter och väntar på att Tommyboy ska komma tillbaka och hämta upp honom. Jaha dom har alltså inte ens åkt ifrån Södertälje. Varför har han inte ringt?! Han vet juh hur orolig jag blir för minsta lilla. "Oj jag glömde det" blev svaret. Då blev jag arg, det är för mig omöjligt att glömma en sån sak som att ringa till min Älskling och tala om att jag blir sen! Jag sov när han kom hem.

Imorse var det samma visa igen, han kan bara inte komma upp ur sängen, det spelar ingen roll hur många gånger jag väcker honom. Igår sov han helt när jag gick. Idag hann han få på sig lite kläder iallafall innan. Måste snart ringa och påminna honom om att han ska komma till jobbet vid 12 för då kommer min Farmor och lunchar.

Chief är här idag igen, trots magknip. Jag går bara här och väntar på att kräksjukan ska bryta ut och släppa lös nån j*vla epedimi här på jobbet. Då får dom problem!

Juste får inte glömma att lägga upp bilderna från helgen ikväll också. Var för arg igår för att komma ihåg.

Nä tillbaka till uppacket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback