Trötter

2009-01-18 @ 00:52:58
Är fortfarande hos Johnny och Vera. Idag är Veras lillasyster med sambo här också så vi har introducerat dem i Guitar Hero's förtrollande värld. Har juh nyckter kväll i kväll eftersom jag ska köra tillbaka till Karlskrona vid 9 i morgon. Börjar känna att det är dags att sova snart. Men det kan bli svårt då vi sitter i soffan vi ska bädda i. Vi var i centrala Malmö idag. Jösses vad det blåste och vi körde vilse. Tur att vi hade GPS. Så vi har tittat på massa roliga hus och självklart Turning Torso. Hade inte sett den på riktigt förut. 

Är lite orolig att Fredrik kommer sova imorgon när vi kommer och att vi hinner åka innan han vaknar. Känns lite dumt att ha brännt 145 mil på en helg för att träffa folk och man inte ens får se vissa. Bara höra dem snarka på andra sidan väggen och höra dem i bakgrunden när man pratar med mamma. Snacka om att vi kommer ha gått om varandra då. 

Jag kommer försöka lägga upp lite bilder från helgen när jag kommer hem imorgon. Vi får se hur sent vi kommer iväg, det tar juh ändå 2 timmar till Karlskrona och sen ytterligare 6 timmar till Nynäs. Har varit lite dålig på att fota, inte min starka sida men jag har i alla fall försökt.

Ska nog vara lite socialare nu tror jag. Får se när sällskapet tröttnar på att sjunga i min "säng", annars är jug ju i och för sig väldigt bra på att somna på fester ändå. 

Skriver som sagt mer i morgon. Forsatt trevlig kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback