Inlämnad

2009-06-09 @ 19:22:50
Uppgiften inlämnad och klar. Ska ringa imorgon och se om alla lärare har lämnat in betygen så att jag kan komma och hämta ut dom. Måste skicka dom typ nu!

Em åkte på semester idag, vilket innebär att jag blir ensam på jobbet hela förmiddagarna. Så döds-tråkigt!! Blir bättre imorgon när "BGG" kommer och sen på torsdag går Cat upp på heltid.  Yeees!

Köpte en Yantramatta igår! Gjorde riktigt ont första minuterna, en brännande känsla liksom. Men efter en stund var det riktigt behagligt och jag sov som en stock hela natten. Det blir definitivt 10 minuter till ikväll!

Satt just och tittade mig omkring i lägenheten och jag insåg att jag verkligen måste städa. Jag skämtar inte när jag säger att det är som en labyrint mellan de olika rummen. Det är som små gångar mellan alla sakerna. Galet att det kan bli så stökigt. Om vi inte gör iordning hallen i helgen så blir det banne mig städa för hela slanten. Från golv till tak! 

Jag tror jag ska ta och fixa maten nu. Korvstoganoff är planerat. Hade hoppats på att älskling skulle ha börjat när jag kom hem men icke sa nicke, här gör vi allt tillsammmans. (Allt han ska göra i alla fall) Korven var i alla fall tinad det är juh alltid något!

Ska försöka uppdatera mer frekvent den kommande tiden. Har känt mig ganska dålig på det på senaste.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, tack för att någon var vaken ;)

2009-06-10 @ 19:12:12
URL: http://malleli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback