Update

2009-06-21 @ 23:38:28
Jaha, återigen söndag. Midsommar var i stort sätt värdelös. Jobbade, åt, åt igen och igen och igen. Kunde till och med köra hem på kvällen när det var dags. Skit samma det får vara så. Carros tårta var i alla fall fantastiskt god!

Lördag städade vi, och städade och städade. Men inte blev vi klara inte. Vi skulle sätta ihop våra garderober/städskåp i hallen och upp täckte att gångjärnen till dörrarna såldes separat. Så det blev Ikea idag. Igen. Tog en tripp till Haninge också och köpte lite ny fisk till akvariet. Det har varit så tomt där i på sistonde. Nu är det rikligt befplkat igen.

Det har även blivit vajsing med min ansökan till Nackademin så jag kommer med största sannprlikhet inte komma in och inte ens vara i närheten av att han minsta lilla chans. Tydligen så ansåg dom inte mina anställningsintyg giltiga så dom räknar inte med i poängsättningen att jag har över 3 års arbetslivserfarenhet, utan enligt dom så söker jag endast på mina gymnasiebetyg. Konstigt att man inte kommer in! Jag har fått ett intyg nu från Mrs. S som tydligen ska vara giltigt som jag ska skicka imorgon har jag tänkt. Det känns dock meningslöst eftersom sista kompleteringsdag har vart och dom tar itu med kompleteringar i mån av tid. Men eftersom dom inte har tid att informera om att inskickade papper är felaktiga så har dom nog inte tid att gå igenom sent inkomna meriter heller. Det känns som om någon har sparkat undan benen på mig och just nu kännsd et mesta ganska surt. Jag försöker att inte tänka på det för när jag gör det så kommer gråten och frustrationen. Jag ville juh verkligen! "Inte måla fan på väggen riktigt än" som Mamma säger. Måste hålla hoppet uppe... så att jag kan bli riktigt ledsen när jag får beskedet. *Lipar åt hela grejen* Känns som om jag inte orkar bry mig längre.

Vi har i alla fall nästan fått i ordning så på sätt och vis har helgen varit ganska bra. Trots att jag körde fel och nästan vilse typ 7 gånger bara idag. Tur att man har lite koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback