Hallelulja!

2009-03-04 @ 23:17:20
Chief blir borta i morgon med, hallelulja! Det hade dragit ut på mässan.

Helgen närmar sig och det ska bli så skönt. Är ledig både lördag och söndag för första gången på länge. Känns i kroppen vill jag lova. Tyvärr lär jag bli sittandes med matten om jag sak ha en chans att klara den. Men men. Jag har verligen inte haft någon ork de senaste dagarna att hålla på. Det har blivit så sen middag att man bara vill sova efteråt. Sitter och jäspar nu med. Det har itne hänt speciellt mycket intressant att skriva om faktiskt. det flyter på som vanligt. Jag har vart på otroligt bra humör dom senaste dagarna och det har kännts skönt. Helt otrolig känsla att vakna glad och fortfarande vara på topp när man kommer hem. Underskattat måste jag säga. Har nog inte varit så här glad på nästan ett år.

Det verkar itne bli något Italien nästa helg som planerat i alla fall. Jag som kunde fixa ledigt och allt. Istället ska dom åka i början på April, en måndag. Så troligen får jag vänta tills vernisagget i Maj med att åka. hade vart skönt med en mini semester.

Mycket mer än så här blir det nog faktiskt inte ikväll. Nu ska jag pussa min Babe en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback